Jul 13, 2010

五,六月份的事

吾好问我点解甘耐都无来呢到落笔。。。

一个字“懒”咯。。。。

好啦,等我用最简单既手法来update下你地啦。。。

五月

- 提左一封大信封俾老细。。。


- 继续做工,继续吃喝玩乐。。。


- 出席左查理司即表姐结婚晚会。。



六月

- 10号系我最尾一日系工司。。。放工后,同一班较玩得埋既同事去食野饮酒,查理司都有一起来玩。。。

- 12 - 13 号 - 同班死党去左马六甲玩,兼食埋全成至正既mille crepe cake。。。简直系人生一大享受啊。。。!!!





- 14 - 22号 - 疯狂既去找我既杉同埋花。。。


- 23 号 - 我同查理司既人生大事。。。




- 24 - 27 号 - 普吉之游。。。影左好多好靓既结婚相啊。。。但系,以家仲未系时候俾你地睇。。


我念暂时系多啦。。。

我会尽量写多d即啦 。。。。

No comments: